Підкреслить особливу атмосферу закладу Подарує відвідувачам незабутні враження Змусить повертатися до вас знову і знову

Ароматизація автомобільних салонів

Аромамаркетиг в автосалоні впливає на купівельну готовність клієнта і викликає прив’язаність до певних марок. Кожен тип аромату, що зустрічає їх біля входу, супроводжує в зоні очікування чи належить конкретній марці автомобіля, здатен продукувати конкретні емоції. Створити затишну атмосферу, розслабити й заспокоїти, а також підкреслити статусність машини здатна саме ароматизація приміщень і авто.

Задачі, що вирішує ароматизація

Ароматизатор салону і приміщень здатен вирішити одразу кілька задач:


Створити потрібну атмосферу
Налаштувати клієнта на конкретну емоцію
Збільшити продажі
Підкреслити статусність та надійність
Нейтралізувати неприємні запахи

арома маркетинг від hurricane

сучасні технології наноароматизації

Сертифіковані аромамасла з Франції

понад 100 ексклюзивних ароматів

Високі стандарти якості надання послуг

екологічні матеріали

Ароматизація автомобільних салонів

Обрати систему ароматизації повітря автосалону

Запах автосалону може відрізнятися в кожні конкретній зоні. Таке зонування дозволить поступово змінювати людську емоцію, готуючи клієнта до купівлі. Для зони відпочинку варто обирати аромати, що викликають легкий голод і водночас створюють відчуття затишку. А для загального приміщення автосалону краще брати багаторівневі аромати, тому що такий запах створений для збільшення продажів.

Аромамаркетинг для автосалону охоплює не тільки дифузори для приміщення. Важливим є те, який запах відчує клієнт, коли сяде за кермо. Нові автівки завжди пахнуть матеріалами, з яких вони зроблені. Аби нейтралізувати сторонні запахи варто використовувати парфуми для салону автомобіля у вигляді саше. Аромамаркетинг для автодилерів допомагає створювати потрібну  атмосферу, яка формує у покупців асоціації з вашим брендом і допоможе вигідно відрізнити вас від конкурентів.

Рекомендації з вибору ароматів для автосалону

Аби підібрати аромати для автосалону необхідно чітко визначитись із зонуванням. Наприклад, у зоні відпочинку використати аромат смаженої кави, аби розслабити покупця і заохотити його затриматись. Для загального приміщення підійдуть багаторівневі аромати дифузорів, аромамашин. Їхню кількість і сам запах допоможуть підібрати наші консультанти. Щоб виокремити різні марки автомобілів використовуйте саше зі стандартної та преміальної лінійки.

Надайте бізнесу унікальний акцент

Переваги

Популярністі
серед клієнтів

в сегментованих торгових залах ароматизовані відділи користуються великим успіхом, ніж звичайні

На 80% більша
ймовірність покупки

близько 80% відвідувачів готові купувати товари в магазині з ароматизованим простором, навіть якщо спочатку заходили «просто подивитися»

На 10% більше
імпульсних покупок

до 10% клієнтів під дією ароматів частіше схильні робити імпульсні покупки

На 40% більше
покупок

якщо торгове приміщення має приємний запах, відвідувачі роблять на 40% більше покупок

Переваги використання запахів
в комерційних приміщеннях
аромамаркетинг
Зниження
дратівливості, стресу

при відвідуванні магазину з ароматом знижуються показники дратівливості та стресу

В 2 рази
більше клієнтів

при правильному підборі запаху кількість клієнтів зростає у два рази та залишається на стабільному рівні протягом довгого проміжку часу

Більша тривалість
перебування в магазині

понад 20% відвідувачів проводять в ароматизованій торговій точці значно більше часу, ніж у звичайному магазині

Дякуємо!
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом!
Товар додано у кошик