Підкреслить особливу атмосферу закладу Подарує відвідувачам незабутні враження Змусить повертатися до вас знову і знову

Ароматизація в банку

Аромамаркетиг в автосалоні впливає на купівельну готовність клієнта і викликає прив’язаність до певних марок. Кожен тип аромату, що зустрічає їх біля входу, супроводжує в зоні очікування чи належить конкретній марці автомобіля, здатен продукувати конкретні емоції. Створити затишну атмосферу, розслабити й заспокоїти, а також підкреслити статусність машини здатна саме ароматизація приміщень і авто.


Задачі, що вирішує ароматизація

Ароматизатор салону і приміщень здатен вирішити одразу кілька задач:


Створити потрібну атмосферу
Налаштувати клієнта на конкретну емоцію
Збільшити продажі
Підкреслити статусність та надійність
Нейтралізувати неприємні запахи

арома маркетинг від hurricane

сучасні технології наноароматизації

Сертифіковані аромамасла з Франції

понад 100 ексклюзивних ароматів

Високі стандарти якості надання послуг

екологічні матеріали

Ароматизація в банку

Для чого потрібна ароматизація для банку

Аромати в банку здатні впливати на емоційний стан людини, а також запам’ятовуватись і вибудовувати асоціативні спогади у клієнтів.

Завдання, що вирішує ароматизація банківського відділення:

  • Приємний аромат здатен підняти настрій і розслабити, що є доречним при очікуванні в черзі
  • Персоналізований аромат лишається в пам’яті та створює асоціацію з конкретним банком чи мережею
  • Нейтралізація неприємних запахів і як наслідок більш комфортне перебування клієнтів у відділенні
  •  Збільшення довіри до банку через ароматичні композиції, що асоціюються з надійністю і стабільністю

У великих відділеннях можна ароматами ділити зони, таким чином змінювати настрій і підштовхувати людей до рішень. Або створити персоналізований парфум, що буде притаманний тільки конкретній мережі, таким чином не тільки створювати комфортну атмосферу для клієнтів, а й бути впізнаваним і формувати свій стиль.

Рекомендації з вибору ароматів для банку

Для відчуття певності та надійності підійдуть аромати з деревними чи цитрусовими нотами, відчуття затишку додають теплі аромати, а бадьорять і дарують енергію свіжі ноти. Можна створювати складні багатогранні композиції, а також зонувати простір в залежності від потреб і мети.

Правильно підібраний ароматизатор для банку є важливою складовою аромамаркетингу. Він має бути якісний і з натуральних компонентів, аби не викликати алергій і подразнень. Французькі парфуми від Hurricane є гіпоалергенними та безпечними, окрім цього вирізняються широкою палітрою ароматів. Підібрати правильний запах і технології ароматизації допоможуть наші консультанти.

Надайте бізнесу унікальний акцент

Переваги

Популярністі
серед клієнтів

в сегментованих торгових залах ароматизовані відділи користуються великим успіхом, ніж звичайні

На 80% більша
ймовірність покупки

близько 80% відвідувачів готові купувати товари в магазині з ароматизованим простором, навіть якщо спочатку заходили «просто подивитися»

На 10% більше
імпульсних покупок

до 10% клієнтів під дією ароматів частіше схильні робити імпульсні покупки

На 40% більше
покупок

якщо торгове приміщення має приємний запах, відвідувачі роблять на 40% більше покупок

Переваги використання запахів
в комерційних приміщеннях
аромамаркетинг
Зниження
дратівливості, стресу

при відвідуванні магазину з ароматом знижуються показники дратівливості та стресу

В 2 рази
більше клієнтів

при правильному підборі запаху кількість клієнтів зростає у два рази та залишається на стабільному рівні протягом довгого проміжку часу

Більша тривалість
перебування в магазині

понад 20% відвідувачів проводять в ароматизованій торговій точці значно більше часу, ніж у звичайному магазині

Дякуємо!
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом!
Товар додано у кошик