Підкреслить особливу атмосферу закладу Подарує відвідувачам незабутні враження Змусить повертатися до вас знову і знову

Ароматизація супермаркетів і магазинів

Аромамаркетиг в автосалоні впливає на купівельну готовність клієнта і викликає прив’язаність до певних марок. Кожен тип аромату, що зустрічає їх біля входу, супроводжує в зоні очікування чи належить конкретній марці автомобіля, здатен продукувати конкретні емоції. Створити затишну атмосферу, розслабити й заспокоїти, а також підкреслити статусність машини здатна саме ароматизація приміщень і авто.


Задачі, що вирішує ароматизація

Ароматизатор салону і приміщень здатен вирішити одразу кілька задач:


Створити потрібну атмосферу
Налаштувати клієнта на конкретну емоцію
Збільшити продажі
Підкреслити статусність та надійність
Нейтралізувати неприємні запахи

арома маркетинг від hurricane

сучасні технології наноароматизації

Сертифіковані аромамасла з Франції

понад 100 ексклюзивних ароматів

Високі стандарти якості надання послуг

екологічні матеріали

Ароматизація супермаркетів і магазинів

Аромамаркетинг в магазині

Ароматизація є важливим чинником в продуктовому магазині. Професійні ароматизатори для супермаркету здатні в кожній зоні по-різному впливати на покупців. Можна маніпулювати відчуттям голоду, наприклад використовуючи аромати та запахи смачної їжі.

Також варто приділяти увагу нейтралізації запахів, наприклад в м’ясних відділах чи в овочево-фруктових. Клієнти більше схильні купувати продукти в залах де пахне свіжістю, тому що запах асоціюється зі свіжістю продуктів. Без професійної ароматизації продуктового магазину цього досягти неможливо.

Зональна ароматизація супермаркету

Смачний запах свіжоспеченого хліба у хлібному відділі чи в зоні пекарні збільшує продажі не тільки самої випічки, а загалом підвищує кількість імпульсивних покупок. Так для відділів з солодощами ідеально підійдуть ноти шоколаду чи кави. А для відділів, в яких не надто приємні аромати для продуктового магазину можна використовувати ароматизатори зі свіжими нотами.
Також можна створювати святкову атмосферу чи заохочувати купувати сезонні товари, використовуючи аромати для магазина продуктів з певними нотами, наприклад різдвяні пряності.

Рекомендації з вибору ароматів для продуктових магазинів

Відповідаючи на питання, який ароматизатор буде ідеальним для вашого продуктового магазину, варто провести аналіз асортименту, площі та зонування. Спираючись на це, підібрати потрібні технічні засоби та власне самі аромати.
Консультанти Hurricane допоможуть зробити ваш продуктовий магазин кращим, підібравши унікальний в Україні ароматизатор для вашого бізнесу.

Надайте бізнесу унікальний акцент

Переваги

Популярністі
серед клієнтів

в сегментованих торгових залах ароматизовані відділи користуються великим успіхом, ніж звичайні

На 80% більша
ймовірність покупки

близько 80% відвідувачів готові купувати товари в магазині з ароматизованим простором, навіть якщо спочатку заходили «просто подивитися»

На 10% більше
імпульсних покупок

до 10% клієнтів під дією ароматів частіше схильні робити імпульсні покупки

На 40% більше
покупок

якщо торгове приміщення має приємний запах, відвідувачі роблять на 40% більше покупок

Переваги використання запахів
в комерційних приміщеннях
аромамаркетинг
Зниження
дратівливості, стресу

при відвідуванні магазину з ароматом знижуються показники дратівливості та стресу

В 2 рази
більше клієнтів

при правильному підборі запаху кількість клієнтів зростає у два рази та залишається на стабільному рівні протягом довгого проміжку часу

Більша тривалість
перебування в магазині

понад 20% відвідувачів проводять в ароматизованій торговій точці значно більше часу, ніж у звичайному магазині

Дякуємо!
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом!
Товар додано у кошик