Підкреслить особливу атмосферу закладу Подарує відвідувачам незабутні враження Змусить повертатися до вас знову і знову

Ароматизація спортзалів

Аромамаркетиг в автосалоні впливає на купівельну готовність клієнта і викликає прив’язаність до певних марок. Кожен тип аромату, що зустрічає їх біля входу, супроводжує в зоні очікування чи належить конкретній марці автомобіля, здатен продукувати конкретні емоції. Створити затишну атмосферу, розслабити й заспокоїти, а також підкреслити статусність машини здатна саме ароматизація приміщень і авто.

Задачі, що вирішує ароматизація

Ароматизатор салону і приміщень здатен вирішити одразу кілька задач:


Створити потрібну атмосферу
Налаштувати клієнта на конкретну емоцію
Збільшити продажі
Підкреслити статусність та надійність
Нейтралізувати неприємні запахи

арома маркетинг від hurricane

сучасні технології наноароматизації

Сертифіковані аромамасла з Франції

понад 100 ексклюзивних ароматів

Високі стандарти якості надання послуг

екологічні матеріали

Ароматизація спортзалів

Ароматизація спортивних залів і фітнес-центрів

Ароматизація повітря фітнес-клубу є важливою складовою його просування. Але використовувати побутові освіжувачі не варто. Окрім хімічного складу і різкого запаху, вони не створенні для нейтралізації запахів в спортзалі та здатні викликати алергії, або просто дратувати. Правильно підібрана система натуральної ароматизації здатна вирішити як маркетингові завдання, так і естетичні, лишаючись безпечною для клієнтів.

Для чого потрібна ароматизація в тренажерній залі?

Усі власники і відвідувачі стикаються із проблемою запаху поту в залі. Його неможливо уникнути, але можна замаскувати, для цього крім гарної вентиляції, необхідно використовувати натуральні тонізуючі ароматизатори для приміщення. Приємна атмосфера при тренуванні заохочує людей повертатись до конкретного спортзалу і рекомендувати його своїм знайомим.

Рекомендації з вибору ароматів

Для правильного результату варто не забувати про зонування, це стосується не тільки ресепшена, роздягалень, але й різних залів. Наприклад, в залах з активними вправами ідеально підходить аромат, що додає бадьорості, а от для залів з йоги треба підбирати заспокійливі запахи. Також вони можуть відрізнятись в чоловічих і жіночих залах.

Кожен фітнес-центр, кожна компанія потребує індивідуального підходу. Підбір ароматів, розподіл на зони, вибір методів і систем ароматизації залежить від розмірів приміщення, умов, напрямів діяльності та мети, що ставить перед собою власник. Зв’яжіться з нашими консультантами та вони допоможуть вивести ваш бізнес на новий рівень.

Надайте бізнесу унікальний акцент

Переваги

Популярністі
серед клієнтів

в сегментованих торгових залах ароматизовані відділи користуються великим успіхом, ніж звичайні

На 80% більша
ймовірність покупки

близько 80% відвідувачів готові купувати товари в магазині з ароматизованим простором, навіть якщо спочатку заходили «просто подивитися»

На 10% більше
імпульсних покупок

до 10% клієнтів під дією ароматів частіше схильні робити імпульсні покупки

На 40% більше
покупок

якщо торгове приміщення має приємний запах, відвідувачі роблять на 40% більше покупок

Переваги використання запахів
в комерційних приміщеннях
аромамаркетинг
Зниження
дратівливості, стресу

при відвідуванні магазину з ароматом знижуються показники дратівливості та стресу

В 2 рази
більше клієнтів

при правильному підборі запаху кількість клієнтів зростає у два рази та залишається на стабільному рівні протягом довгого проміжку часу

Більша тривалість
перебування в магазині

понад 20% відвідувачів проводять в ароматизованій торговій точці значно більше часу, ніж у звичайному магазині

Дякуємо!
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом!
Товар додано у кошик