Підкреслить особливу атмосферу закладу Подарує відвідувачам незабутні враження Змусить повертатися до вас знову і знову

Ароматизація в торгових центрах

Аромамаркетиг в автосалоні впливає на купівельну готовність клієнта і викликає прив’язаність до певних марок. Кожен тип аромату, що зустрічає їх біля входу, супроводжує в зоні очікування чи належить конкретній марці автомобіля, здатен продукувати конкретні емоції. Створити затишну атмосферу, розслабити й заспокоїти, а також підкреслити статусність машини здатна саме ароматизація приміщень і авто.


Задачі, що вирішує ароматизація

Ароматизатор салону і приміщень здатен вирішити одразу кілька задач:


Створити потрібну атмосферу
Налаштувати клієнта на конкретну емоцію
Збільшити продажі
Підкреслити статусність та надійність
Нейтралізувати неприємні запахи

арома маркетинг від hurricane

сучасні технології наноароматизації

Сертифіковані аромамасла з Франції

понад 100 ексклюзивних ароматів

Високі стандарти якості надання послуг

екологічні матеріали

Ароматизація в торгових центрах

Професійні запахи для збільшення продажів

Аби збільшити трафік торгових центрів варто обирати запах стимулюючий покупки. Однак, варто бути обережним, аби аромати окремих магазинів не змішувались із загальними запахами центру.

Ароматизація приміщень великої площі вимагає окремого професійного підходу. Існують різні способи ароматизації торгових центрів, найрозповсюдженіший – це арома установки. Вони різняться за способом розпилення і охопленням метрів квадратних.

Рекомендації з вибору ароматів для ТЦ

Для постійних ароматів ідеально підходять парфуми з цитрусовими, фруктовими нотами, запах скошеної трави, свіжі тони м’яти і морські композиції. Такі аромати тонізують, додають бадьорості і підштовхують до активних дій. В зоні кав’ярень доречні запахи, що пробуджують голод, наприклад свіжа випічка, кава чи шоколад.
Для створення святкового настрою можна використовувати сезонні ароматичні композиції, наприклад до Різдвяних свят додати ароматів імбиру, солодощів, пряностей, хвої чи мандарин.

Надайте бізнесу унікальний акцент

Переваги

Популярністі
серед клієнтів

в сегментованих торгових залах ароматизовані відділи користуються великим успіхом, ніж звичайні

На 80% більша
ймовірність покупки

близько 80% відвідувачів готові купувати товари в магазині з ароматизованим простором, навіть якщо спочатку заходили «просто подивитися»

На 10% більше
імпульсних покупок

до 10% клієнтів під дією ароматів частіше схильні робити імпульсні покупки

На 40% більше
покупок

якщо торгове приміщення має приємний запах, відвідувачі роблять на 40% більше покупок

Переваги використання запахів
в комерційних приміщеннях
аромамаркетинг
Зниження
дратівливості, стресу

при відвідуванні магазину з ароматом знижуються показники дратівливості та стресу

В 2 рази
більше клієнтів

при правильному підборі запаху кількість клієнтів зростає у два рази та залишається на стабільному рівні протягом довгого проміжку часу

Більша тривалість
перебування в магазині

понад 20% відвідувачів проводять в ароматизованій торговій точці значно більше часу, ніж у звичайному магазині

Дякуємо!
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом!
Товар додано у кошик