Підкреслить особливу атмосферу закладу Подарує відвідувачам незабутні враження Змусить повертатися до вас знову і знову

Ароматизація на заходах

Аромамаркетиг в автосалоні впливає на купівельну готовність клієнта і викликає прив’язаність до певних марок. Кожен тип аромату, що зустрічає їх біля входу, супроводжує в зоні очікування чи належить конкретній марці автомобіля, здатен продукувати конкретні емоції. Створити затишну атмосферу, розслабити й заспокоїти, а також підкреслити статусність машини здатна саме ароматизація приміщень і авто.


Задачі, що вирішує ароматизація

Ароматизатор салону і приміщень здатен вирішити одразу кілька задач:


Створити потрібну атмосферу
Налаштувати клієнта на конкретну емоцію
Збільшити продажі
Підкреслити статусність та надійність
Нейтралізувати неприємні запахи

арома маркетинг від hurricane

сучасні технології наноароматизації

Сертифіковані аромамасла з Франції

понад 100 ексклюзивних ароматів

Високі стандарти якості надання послуг

екологічні матеріали

Ароматизація на заходах

Аромамаркетинг для заходів

Проблеми, які вирішує ароматизація для професійних, масових заходів

  • Створює необхідний настрій
  • Розслабляє або навпаки додає енергії
  • Нейтралізує неприємні запахи
  • Представляє ваш продукт
  • Вибудовує асоціативний ряд

 

Аромати професійних чи масових заходів зазвичай не надто приємні. Це пов’язано з великою кількістю людей, запахами їжі чи продуктів на презентації, все це змішується і дихати стає важко. Професійні системи ароматизування розв’язують цю проблему, вони нейтралізують, заміщують неприємні запахи, наповнюючи залу парфумами.

Персонально створений ароматизатор для медичних, масових, презентаційних, бьюті та інших заходів здатний виокремити конкретну компанію чи продукт с поміж інших та викликати асоціації у відвідувачів/клієнтів/покупців між запахом і вашим бізнесом.

Для свят ароматизація теж потрібна, бо вона задає необхідний тон, настрій і може створити атмосферу урочистості.

Рекомендації з вибору ароматів

Аромати для професійних, масових заходів можуть бути різні, все залежить від конкретної мети. Наприклад, на дитячих святах будуть доцільні солодкі запахи, а на весіллі квіткові композиції. Також, в залежності від масштабів необхідно використовувати різні технології ароматизації: аромамашини, дифузори, свічки та ін.

Правильно ароматизувати ваші масові, професійні заходи допоможуть наші консультанти.

Надайте бізнесу унікальний акцент

Переваги

Популярністі
серед клієнтів

в сегментованих торгових залах ароматизовані відділи користуються великим успіхом, ніж звичайні

На 80% більша
ймовірність покупки

близько 80% відвідувачів готові купувати товари в магазині з ароматизованим простором, навіть якщо спочатку заходили «просто подивитися»

На 10% більше
імпульсних покупок

до 10% клієнтів під дією ароматів частіше схильні робити імпульсні покупки

На 40% більше
покупок

якщо торгове приміщення має приємний запах, відвідувачі роблять на 40% більше покупок

Переваги використання запахів
в комерційних приміщеннях
аромамаркетинг
Зниження
дратівливості, стресу

при відвідуванні магазину з ароматом знижуються показники дратівливості та стресу

В 2 рази
більше клієнтів

при правильному підборі запаху кількість клієнтів зростає у два рази та залишається на стабільному рівні протягом довгого проміжку часу

Більша тривалість
перебування в магазині

понад 20% відвідувачів проводять в ароматизованій торговій точці значно більше часу, ніж у звичайному магазині

Дякуємо!
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом!
Товар додано у кошик