Аромамаркетиг в автосалоні впливає на купівельну готовність клієнта і викликає прив’язаність до певних марок. Кожен тип аромату, що зустрічає їх біля входу, супроводжує в зоні очікування чи належить конкретній марці автомобіля, здатен продукувати конкретні емоції. Створити затишну атмосферу, розслабити й заспокоїти, а також підкреслити статусність машини здатна саме ароматизація приміщень і авто.
Ароматизатор салону і приміщень здатен вирішити одразу кілька задач:
Сучасні
технології наноароматізаціі
Сертифіковані аромамасла з Франції – понад 100 ексклюзивних ароматів
Високі стандарти якості надання послуг, екологічні матеріали
Запах автосалону може відрізнятися в кожні конкретній зоні. Таке зонування дозволить поступово змінювати людську емоцію, готуючи клієнта до купівлі. Для зони відпочинку варто обирати аромати, що викликають легкий голод і водночас створюють відчуття затишку. А для загального приміщення автосалону краще брати багаторівневі аромати, тому що такий запах створений для збільшення продажів.
Аромамаркетинг для автосалону охоплює не тільки дифузори для приміщення. Важливим є те, який запах відчує клієнт, коли сяде за кермо. Нові автівки завжди пахнуть матеріалами, з яких вони зроблені. Аби нейтралізувати сторонні запахи варто використовувати парфуми для салону автомобіля у вигляді саше.
Аби підібрати аромати для автосалону необхідно чітко визначитись із зонуванням. Наприклад, у зоні відпочинку використати аромат смаженої кави, аби розслабити покупця і заохотити його затриматись. Для загального приміщення підійдуть багаторівневі аромати дифузорів, аромамашин. Їхню кількість і сам запах допоможуть підібрати наші консультанти. Щоб виокремити різні марки автомобілів використовуйте саше зі стандартної та преміальної лінійки.
Наші менеджери підберуть аромат з урахуванням індивідуальних особливостей вашого бізнесу
КонсультаціяАромати на всі випадки життя
ЗамовитиЧому клієнти вибирають Hurricane