Фінансовій сфері притаманна велика конкуренція з відносно однаковими пропозиціями для клієнтів. Отже, важливо не тільки пропонувати кращі умови кредитування, простіший доступ до коштів чи сучасні додатки для смартфонів, а й звертати увагу на якість сервісу і невербальний вплив на клієнтів. З цим допоможе правильно продуманий аромамаркетинг в банку.
Сучасні
технології наноароматізаціі
Сертифіковані аромамасла з Франції – понад 100 ексклюзивних ароматів
Високі стандарти якості надання послуг, екологічні матеріали
Аромати в банку здатні впливати на емоційний стан людини, а також запам’ятовуватись і вибудовувати асоціативні спогади у клієнтів.
Завдання, що вирішує ароматизація банківського відділення:
У великих відділеннях можна ароматами ділити зони, таким чином змінювати настрій і підштовхувати людей до рішень. Або створити персоналізований парфум, що буде притаманний тільки конкретній мережі, таким чином не тільки створювати комфортну атмосферу для клієнтів, а й бути впізнаваним і формувати свій стиль.
Для відчуття певності та надійності підійдуть аромати з деревними чи цитрусовими нотами, відчуття затишку додають теплі аромати, а бадьорять і дарують енергію свіжі ноти. Можна створювати складні багатогранні композиції, а також зонувати простір в залежності від потреб і мети.
Правильно підібраний ароматизатор для банку є важливою складовою аромамаркетингу. Він має бути якісний і з натуральних компонентів, аби не викликати алергій і подразнень. Французькі парфуми від Hurricane є гіпоалергенними та безпечними, окрім цього вирізняються широкою палітрою ароматів. Підібрати правильний запах і технології ароматизації допоможуть наші консультанти.
Наші менеджери підберуть аромат з урахуванням індивідуальних особливостей вашого бізнесу
КонсультаціяАромати на всі випадки життя
ЗамовитиЧому клієнти вибирають Hurricane