Через велику площу, ароматизація торгових центрів – досить складне завдання. Вона вимагає професійного підходу й використання аромамашин. Однак, саме аромамаркетинг в торгових центрах здатний утримати клієнтів непомітно для них самих, збільшити продажі та вигідно виділити конкретний центр серед безлічі інших.
Запах в торговому центрі здатний вибудувати асоціативний ланцюжок спогадів у ваших клієнтів, якщо аромат був приємний, то і спогади про відвідини вашого центру теж будуть позитивні. Це обумовлюється тим, що людина більшість інформації сприймає невербально. Правильно підібрані аромати для бізнес-центрів здатні керувати емоційним станом відвідувачів – розслабляти і заспокоювати чи навпаки стимулювати до активності, підбадьорювати та заохочувати.
Сучасні
технології наноароматізаціі
Сертифіковані аромамасла з Франції – понад 100 ексклюзивних ароматів
Високі стандарти якості надання послуг, екологічні матеріали
Аби збільшити трафік торгових центрів варто обирати запах стимулюючий покупки. Однак, варто бути обережним, аби аромати окремих магазинів не змішувались із загальними запахами центру.
Ароматизація приміщень великої площі вимагає окремого професійного підходу. Існують різні способи ароматизації торгових центрів, найрозповсюдженіший – це арома установки. Вони різняться за способом розпилення і охопленням метрів квадратних.
Для постійних ароматів ідеально підходять парфуми з цитрусовими, фруктовими нотами, запах скошеної трави, свіжі тони м’яти і морські композиції. Такі аромати тонізують, додають бадьорості і підштовхують до активних дій. В зоні кав’ярень доречні запахи, що пробуджують голод, наприклад свіжа випічка, кава чи шоколад.
Для створення святкового настрою можна використовувати сезонні ароматичні композиції, наприклад до Різдвяних свят додати ароматів імбиру, солодощів, пряностей, хвої чи мандарин.
Наші менеджери підберуть аромат з урахуванням індивідуальних особливостей вашого бізнесу
КонсультаціяАромати на всі випадки життя
ЗамовитиЧому клієнти вибирають Hurricane