Арома маркетинг

Аромамаркетинг – сучасний і незвичний напрям маркетингу, заснований на застосуванні різних ароматів з метою залучення уваги. Основне завдання аромадизайну полягає в тому, щоб викликати у відвідувача магазину приємні асоціації на рівні нюху. Правильно підібраний запах надає такому рутинного заняття, як похід за покупками, відчуття свята. Все необхідне для організації якісної аромареклами ви знайдете у компанії Hurricane.

Ароматизація автосалонів, підприємств, торгових точок

При облаштуванні автосалону або спеціалізованої торгової точки має значення кожна деталь. Ароматизація простору не менш важлива, ніж легка фонова музика і правильно підібране освітлення. Подібні дрібні штрихи занурюють відвідувача в певний настрій, в якому хочеться проводити більше часу. Крім цього, ароматизація приміщення здатна внести свіжість в торговий простір. Даний аспект також заважає поширенню неприємних запахів, що неминуче для людних місць. В силу цих особливостей популярність ароматизаторів для магазинів тільки продовжує зростати.

Як запахи впливають на попит?

Ароматизатори для магазинів мають абсолютно унікальний механізм впливу на аудиторію. У сучасному світі, коли органи зору і слуху постійно перевантажені візуальним шумом, аромат дозволяє задіяти також нюх клієнта. Більш того, ароматизатори здатні стимулювати інтерес відвідувача, діючи менш нав’язливо, ніж класична реклама. Також вдало підібраний аромат може стати для неї доповненням.

Переваги використання запахів в комерційних приміщеннях

Результати численних маркетингових досліджень останніх років показують наступні переваги:

  • близько 80% відвідувачів готові купувати товари в магазині з ароматизованим простором, навіть якщо спочатку заходили «просто подивитися»;
  • до 10% клієнтів під дією ароматів частіше схильні робити імпульсні покупки;
  • при відвідуванні магазину з ароматом знижуються показники дратівливості та стресу;
  • понад 20% відвідувачів проводять в ароматизованій торговій точці значно більше часу, ніж у звичайному магазині;
  • при правильному підборі запаху кількість клієнтів зростає у два рази та залишається на стабільному рівні протягом довгого проміжку часу;
  • якщо торгове приміщення має приємний запах, відвідувачі роблять на 40% більше покупок;
  • в сегментованих торгових залах ароматизовані відділи користуються великим успіхом, ніж звичайні.

Компанія Hurricane має високий професіоналізм у сфері ароматизаторів приміщень. Ви можете як створити свій аромат, так і вибрати з уже готових варіантів. Кожен запах, створений фахівцями з Hurricane, є єдиним у своєму роді. У виробництві використовуються виключно натуральні інгредієнти.

Переваги

Популярністі
серед клієнтів

в сегментованих торгових залах ароматизовані відділи користуються великим успіхом, ніж звичайні

На 80% більша
ймовірність покупки

близько 80% відвідувачів готові купувати товари в магазині з ароматизованим простором, навіть якщо спочатку заходили «просто подивитися»

На 10% більше
імпульсних покупок

до 10% клієнтів під дією ароматів частіше схильні робити імпульсні покупки

На 40% більше
покупок

якщо торгове приміщення має приємний запах, відвідувачі роблять на 40% більше покупок

Переваги використання запахів
в комерційних приміщеннях
аромамаркетинг
Зниження
дратівливості, стресу

при відвідуванні магазину з ароматом знижуються показники дратівливості та стресу

В 2 рази
більше клієнтів

при правильному підборі запаху кількість клієнтів зростає у два рази та залишається на стабільному рівні протягом довгого проміжку часу

Більша тривалість
перебування в магазині

понад 20% відвідувачів проводять в ароматизованій торговій точці значно більше часу, ніж у звичайному магазині

Дякуємо!
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом!
Товар додано у кошик