Підкреслить особливу атмосферу закладу Подарує відвідувачам незабутні враження Змусить повертатися до вас знову і знову

Ароматизація офісних приміщень

Аромамаркетиг в автосалоні впливає на купівельну готовність клієнта і викликає прив’язаність до певних марок. Кожен тип аромату, що зустрічає їх біля входу, супроводжує в зоні очікування чи належить конкретній марці автомобіля, здатен продукувати конкретні емоції. Створити затишну атмосферу, розслабити й заспокоїти, а також підкреслити статусність машини здатна саме ароматизація приміщень і авто.

Задачі, що вирішує ароматизація

Ароматизатор салону і приміщень здатен вирішити одразу кілька задач:


Створити потрібну атмосферу
Налаштувати клієнта на конкретну емоцію
Збільшити продажі
Підкреслити статусність та надійність
Нейтралізувати неприємні запахи

арома маркетинг від hurricane

сучасні технології наноароматизації

Сертифіковані аромамасла з Франції

понад 100 ексклюзивних ароматів

Високі стандарти якості надання послуг

екологічні матеріали

Ароматизація офісних приміщень

Аромамаркетинг в офісі

Ароматизація комерційних приміщень здатна зменшити конфліктні ситуації, запобігти стресу і створити здорове емоційне середовище для роботи. Якщо премії, бонуси та тимбілдинг – це методи прямого матеріального впливу на команду, то ароматизація в офісі діє підсвідомо.

Зазвичай офісний аромат не дуже приємний, через постійно працюючу техніку і велике скупчення людей. Це здатне відштовхувати, дратувати та зменшувати ефективність. Тому нейтралізація неприємних запахів – це ще один корисний функціонал системи ароматизації для офісу.

Рекомендації з вибору ароматів для офісних приміщень

Аромати для комерційних приміщень необхідно обирати на основі зонування. Наприклад, в робочій зоні краще використовувати свіжі запахи, створенні для офісу, вони стимулюють бадьорість, пробуджують і підвищують швидкість і якість виконання завдань.
Також існує іміджева ароматизація офісу – це персоналізовані аромати, що будуть асоціюватись з вашою компанією. Доцільно розміщувати дифузори чи аромамашини на ресепшені чи в кабінетах для перемовин, так аби відвідувачі чи партнери підсвідомо зв’язували конкретний запах чи букет ароматів з конкретною фірмою. Також, запах здатний налаштовувати людей на потрібний настрій, заохочувати до вигідних угод і впливати на рішення.

Підібрати кращий запах для офісу допоможуть наші консультанти.

Надайте бізнесу унікальний акцент

Переваги

Популярністі
серед клієнтів

в сегментованих торгових залах ароматизовані відділи користуються великим успіхом, ніж звичайні

На 80% більша
ймовірність покупки

близько 80% відвідувачів готові купувати товари в магазині з ароматизованим простором, навіть якщо спочатку заходили «просто подивитися»

На 10% більше
імпульсних покупок

до 10% клієнтів під дією ароматів частіше схильні робити імпульсні покупки

На 40% більше
покупок

якщо торгове приміщення має приємний запах, відвідувачі роблять на 40% більше покупок

Переваги використання запахів
в комерційних приміщеннях
аромамаркетинг
Зниження
дратівливості, стресу

при відвідуванні магазину з ароматом знижуються показники дратівливості та стресу

В 2 рази
більше клієнтів

при правильному підборі запаху кількість клієнтів зростає у два рази та залишається на стабільному рівні протягом довгого проміжку часу

Більша тривалість
перебування в магазині

понад 20% відвідувачів проводять в ароматизованій торговій точці значно більше часу, ніж у звичайному магазині

Дякуємо!
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом!
Товар додано у кошик