Підкреслить особливу атмосферу закладу Подарує відвідувачам незабутні враження Змусить повертатися до вас знову і знову

Ароматизація кафе, барів, ресторанів

Аромамаркетиг в автосалоні впливає на купівельну готовність клієнта і викликає прив’язаність до певних марок. Кожен тип аромату, що зустрічає їх біля входу, супроводжує в зоні очікування чи належить конкретній марці автомобіля, здатен продукувати конкретні емоції. Створити затишну атмосферу, розслабити й заспокоїти, а також підкреслити статусність машини здатна саме ароматизація приміщень і авто.


Задачі, що вирішує ароматизація

Ароматизатор салону і приміщень здатен вирішити одразу кілька задач:


Створити потрібну атмосферу
Налаштувати клієнта на конкретну емоцію
Збільшити продажі
Підкреслити статусність та надійність
Нейтралізувати неприємні запахи

арома маркетинг від hurricane

сучасні технології наноароматизації

Сертифіковані аромамасла з Франції

понад 100 ексклюзивних ароматів

Високі стандарти якості надання послуг

екологічні матеріали

Ароматизація кафе, барів, ресторанів

Типи ароматизації кафе та ресторанів

Інтер’єрна ароматизація ресторанів може бути різною в залежності від стилю закладу і мети. Можна використовувати дифузори, аромамашини, саше чи ароматичні свічки, а також комбінувати ці варіанти. Такі ароматизатори для кав’ярень підкреслюють особливість закладу, викликають асоціації та створюють персоналізований стиль.

Окрім стилізації простору, ароматизація кафе має практичний функціонал. Вона здатна нейтралізувати неприємні запахи. Є кілька варіантів технічного устаткування, що в комплексі з розробленими ароматами для ресторанів маскують сторонні запахи.

Як підібрати аромати для ресторану чи кафе?

Правильно підібрані ароматизатори для кафе та ресторанів здатні значно збільшити кількість клієнтів. Наші спеціалісти допоможуть вам обрати саме ваш запах на основі стилю закладу, персональних побажань і вимог.

Рекомендації з вибору ароматів

Аби ароматизація ресторану чи кав’ярні мала комерційно-вигідний ефект необхідно робити чіткий меседж. Тобто, якщо головна мета створити атмосферу преміального комфорту, то необхідно підбирати ароматизатор для ресторанів з глибокими ароматами. А для кав’ярні підійде ароматизатор із запахом кави, випічки чи солодощів.
В нас ви можете замовити консультацію і підбір аромату для вашого закладу.

Надайте бізнесу унікальний акцент

Переваги

Популярністі
серед клієнтів

в сегментованих торгових залах ароматизовані відділи користуються великим успіхом, ніж звичайні

На 80% більша
ймовірність покупки

близько 80% відвідувачів готові купувати товари в магазині з ароматизованим простором, навіть якщо спочатку заходили «просто подивитися»

На 10% більше
імпульсних покупок

до 10% клієнтів під дією ароматів частіше схильні робити імпульсні покупки

На 40% більше
покупок

якщо торгове приміщення має приємний запах, відвідувачі роблять на 40% більше покупок

Переваги використання запахів
в комерційних приміщеннях
аромамаркетинг
Зниження
дратівливості, стресу

при відвідуванні магазину з ароматом знижуються показники дратівливості та стресу

В 2 рази
більше клієнтів

при правильному підборі запаху кількість клієнтів зростає у два рази та залишається на стабільному рівні протягом довгого проміжку часу

Більша тривалість
перебування в магазині

понад 20% відвідувачів проводять в ароматизованій торговій точці значно більше часу, ніж у звичайному магазині

Дякуємо!
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом!
Товар додано у кошик